fredag den 20. oktober 2017

UHM ...

13.08.17

Så oprandt den store dag for Alfa og jeg. Vi skulle deltage i årets Unghundemesterskab.

Et mesterskab jeg aldrig tidligere har haft muligheden for at stille på så det var en dag jeg havde glædet mig meget til.

Udover Alfa og jeg deltog også Mie & Tango samt Claus & Liva.

Alle tre hunde havde også deltaget i regionens træning hvor de klarede sig rigtig fint trods det høje trænings niveau. Ingen faldt igennem og alle voksede af træningen hen over sommeren.

Mie og jeg måtte se os slået allerede på post 1 :)
Tango droppede en fugl og Alfa blev lidt ulydig. Liva derimod scorede top point.

Post 2 blev dog for meget for Liva og hun var lidt hård ved en krikand. Så er det farvel og tak.

Tango og Alfa fik begge lov at løse de næste tre poster og det gjorde de i rigtig fin stil.

Så selvom vi ikke kom på podiet med de unge hunde i dag er jeg meget stolt af at se, hvor godt de følger med. Vores unge hunde er jo kun lige fyldt 1 år hvor mesterskabet er for hunde op til 2 år. Så jeg er godt tilfreds :)

Det var et rigtig fint UHM med nogle fine og løsbare poster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar