onsdag den 7. marts 2018

Saga & Mason ...

26.02.18

Så har disse to smuksakker været på date.

Det er SÅ spændende og vi glæder os helt vildt til at få nogle små lækre hundebasser i hvalpekurven.
Om alt går vel fyldes kurven omkring d. 30.04.18.

Jægerslunds Perry Mason er efter RM09 Miko & SEVCH NOVCH DKSCH(V) NORDSCH(V) Brown Hunt´s Landlubber "Ronja". En kombination som jeg er meget glad for. Miko var en rigtig dejlig hanhund. Han er også fader til vores Zig Zag der jo er farmor til Saga´s første kuld. Ronja var en éner og jeg ønsker mig så brændende at ...få en lille klon efter hende.
Saga skal nok sørge for, at de små putter også får en god portion ro og sund fornuft med i bagagen.

Ihh hvor jeg glæder mig til se både lidt Mione, Miko, Ronja og ikke mindst Mason og Saga i det kommende kuld


Ingen kommentarer:

Send en kommentar