torsdag den 10. maj 2018

10 Års jubilæum ...

D. 10.05.2008 så mit første hvalpe kuld dagens lys. Det var en stor dag :)

Jeg har igennem årene har 6 hvalpekuld der har set dagens lys.

2008 Finlandskuldet
2010 Krimikuldet
2011 Englandskuldet
2014 Piratkuldet
2016 US Navy kuldet
2018 Alko-holdet og knirker i hvalpekassen.

Det har været en fantastisk rejse. Der har været rigtig mange gode oplevelser, glæder og smil. Der har også været bekymringer og masser af arbejde. Men det hører sig til og er en del af hele oplevelsen.

Jeg vil gerne sige en stor tak til alle hvalpekøbere for, at have taget Jer godt af hvalpene. Tak for alle de mange timer vi har tilbragt med træning, prøver og hygge ikke mindst. Det er guld værd !

Jeg vil også gerne rette en kæmpe stor tak til min største sparringspartner, Pernille Lillevang.
Du har været en del af rejsen og har været en kæmpe støtte igennem alle årene. Af hjertet tak <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar