onsdag den 10. februar 2021

Siden sidst ....

 Tiden flyver afsted og det er ikke meget jeg får opdateret på hjemmesiden. I disse facebook tider sker det fleste opdateringer her hvor også vores fantastiske hvalpekøbere er flinke til at poste sidste nyt.

Sidst i Juli sagde vi farvel og på gensyn til Scanner kuldet. De er alle faldet godt til i deres nye hjem og de trives. Vi har glæden af at se et par stykker af dem til træning - når Corona tillader det. Titan blev hos os og vi er meget tilfredse med den sorte dame med de lange stænger.


Aqua gik i løbetid den første uge i August. Så det satte en stopper for deltagelse i UHM .. Corona satte en stopper for resten af prøverne for hende i den sæson. Så vi håber at få muligheden i år i stedet for.

Jeg havde håbet at stille Asti på Åben A i jagtsæsonen. Men igen satte Corona en stopper for den plan. Så også her håber vi på, at få muligheden i den kommende sæson.

Efteråret er gået med træning af hundene og ikke mindst opsamlinger. Vi har heldigvis haft mulighed for at komme meget afsted i år hvilket hundene og jeg har nydt rigtig meget. Asti har virkelig udviklet sig og hun er en fornøjelse af have med. Hun er blevet virkelig skarp og specielt på de lange anskydninger har hun imponeret mig. Aqua har også haft debut og hun har klaret det rigtig fint.




Titan trænger til at komme ud og få lidt miljø. Så jeg håber på, at træningen starter op i DRK her til Marts så hun kan komme ud og vise sig lidt frem. Mon ikke der er en brugsprøve inden for rækkevidde.

Vi har endelig besluttet os mht årets hvalpeplaner. Alfa bliver parret i næste løbetid og planen er en date med en sort importeret formel 1 han. Der kommer flere oplysninger når vi kommer tættere på. Vi har allerede haft rigtig mange henvendelser på disse hvalpe og mange er skrevet op.

I dag skinner solen så selvom det er koldt tror jeg, at vi skal ud at lufte både poter og kamera.






1 kommentar: